איך לפנות מפרידי שומנים

טיפול ואבחון אסתמה זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לטיפול ואבחון אסתמה!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב: 000-0000-000

 

בכדי למנוע מצבים של שפיכת שמנים ושפכים אל המרחב הציבורי הפתוח באופן שגורם לנזק סביבתי ולפגיעה במי התהום, חוקקה מדינת ישראל חוקים נוקשים בנושא של טיפול בשפכים ושמנים, חוקים החלים על כל בית עסק המייצר שפכים, החל ממפעלי תעשייה גדולים וכלה במסעדה, מוסך או תחנת דלק. בכל המקומות הללו, יש להתקין מערכות לטיפול בשמנים באמצעות הפרדת שומנים, אגירתם ופינויים אחת לתקופה ועל בסיס קבוע. אז איך לפנות מפרידי שומנים לאחר שמכלי האגירה שלכם כבר התמלאו? על כך בשורות הבאות.

 

שאיבת שומנים על ידי ביובית

מעת לעת יוצא לכולנו לפגוש ביובית נעה על כבישי הארץ. ההנחה הראשונית היא שאותה ביובית נמצאת בדרכה לפינוי של הצפת ביוב, אלא שעיקר עבודתן של ביוביות בישראל ולמעשה בעולם כולו, נובעת דווקא מפינוי של שפכים בתעשייה ובמגזר העסקי. כך למשל, כל מוסך, מסעדה או תחנת דלק, מחויבים להפריד שומנים, לאגור את השמנים המשומשים ולפנות אותם אחת לתקופה, אך בשום פנים ואופן אין לשפוך את השמנים אל המרחב הפתוח. נושא הפרדת השמנים והטיפול בהם מהווה חלק מתהליך רישוי העסק והענישה על אנשים המפרים את החקיקה בתחום זה היא לא קלה. על כן, כל הנושא של איך לפנות מפרידי שומנים לא צריך כלל לעניין אתכם ברמה הטכנית. אתם רק צריכים להיות אחראים לכך שאתם מזמינים את הגורם המקצועי המתאים, כשהוא מגיע אליכם עם ביובית מתאימה ומפנה את השמנים בשאיבת מפריד שומנים שיכולה להימשך מספר דקות בלבד.

 

כל כמה זמן יש לפנות את השמנים?

כפי שאמרנו קודם לכן, אתם עצמכם לא אמורים כלל לעסוק בכל הצד הטכני של פינוי שמנים או שפכים מהעסק. אתם גם לא צריכים לדעת איך לפנות מפרידי שומנים. מה שאתם כן צריכים לעשות הוא להזמין גורם מקצועי שיטפל עבורכם בנושא זה. מרבית בתי העסק ומפעלי התעשייה הנדרשים לפנות שמנים משומשים, חותמים על הסכמי שירות ארוכי טווח עם גורמים מקצועיים המספקים שירותי ביובית. במסגרת הסכמים אלה, אתם סוגים עם ספק השירות את מספר הפינויים להם אתם זכאים בחודש או בשנה ובכל פעם שמכלי האגירה שלכם מגיעים לרף העליון שלהם, אתם מזמינים את הביובית בכדי לפנות את השמנים שנאגרו. זה כזה פשוט ואין צורך להסתבך עם העניין. לכל היותר, מומלץ לבצע השוואת מחירים בין כמה ספקים שונים בכדי לוודא שאתם לא משלמים מחיר מופקע.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב: 000-0000-000

המרכז לטיפול ואבחון אסתמה

המרכז לטיפול ואבחון אסתמה מתמחה במתן מידע בתחום טיפול ואבחון אסתמה, כל מה שרציתם לדעת על טיפול ואבחון אסתמה. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

"שפץ את המטבח שלך עם טיפים אלו להתקנת צינורות"

כאשר מדובר בשיפוץ המטבח שלכם, אחד ההיבטים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון הוא התקנת צינורות. התקנה נכונה יכולה להבטיח שהמטבח שלך יפעל בצורה חלקה ויעילה, בעוד שהתקנה לקויה עלולה להוביל לדליפות, סתימות ובעיות אינסטלציה אחרות. בין אם אתם משפצים את המטבח שלכם או פשוט מחליפים צינורות ישנים, הנה כמה עצות מומחים שיעזרו לכם לבצע את העבודה כמו שצריך.

לקריאת המאמר »

צילום צנרת ביוב

תמונה זו היא הדוגמה המושלמת לכמה מלוכלכים הביוב. זה גם ייצוג טוב של האופן שבו ניתן להשתמש בצינורות אלה לביוב. הצינורות הם מראה נפוץ בערים

לקריאת המאמר »