איתור נזילות בבית

קניית בית או דירה היא הרכישה המשמעותיות ביותר שלך במהלך חייך. בדיקת הנכס לפני ביצוע הקנייה תגן עליך מצרות צרורות ועוגמת נפש המתרגשות לבוא כמו כדור שלג אשר קשה לעצור.

איתור נזילות אשר אינן נראות לעין

קנית בית? רכשת דירה? בשעה טובה! קניית נכס לא דומה לשום קנייה אחרת. מדובר בהוצאה כבדה ובדרך כלל בהתחייבות ארוכת שנים לבנק כנגד המשכנתא. קנייה בסדר גודל כזה לא עושים כלאחר יד' אלא רק לאחר שלקחת בחשבון את כל השיקולים ובצעת בדיקה יסודית של הנכס. בבתים רבים, ישנים כחדשים, קיימים ליקויים אשר אינם נראים לעין ורק לאחר זמן הם מתחילים לתת את אותותיהם. בית חדש, דירה משופצת, הכול לכאורה נראה מושלם, אבל מה שנעשה מאחורי הקלעים קשה לדעת.

איתור נזילות לפני הרכישה

כשקנית מכונית לקחת אותה לבדיקה במוסך כדי שלא לקנות חתול בשק. קל וחומר בקנייה של בית או דירה. לחסוך בבדיקה עלול לעלות אחר כך ביוקר. בעיות הקשורות לצנרת לרוב הן נחלתם של בתים ישנים אך בהחלט עלולות לצוץ גם בבתים חדשים לחלוטין. הסיבות לכך רבות ובין השאר קשורות להרכבה לא מדויקת של הצנרת, שימוש בחומרים זולים ולא איכותיים מספיק, או לכשלים טכניים הקשורים למבנה כולו. כך או כך, יכולות להיות נזילות בלתי מורגשות וחובה לאתרן בזמן.

בזכות הטכנולוגיה

אם שאלת איך בשם אלוהים אפשר לאתר נזילות בלי לשבור קירות או ריצפה,אז אפשר לפנות לחברה איתור נזילות  ולמה לשבור קיר של בית שזה עתה קנית, אז התשובה טמונה בפלאי הטכנולוגיה. כיום ניתן לבצע איתור נזילות ללא צורך בהתערבות כירורגית בבנייה. בעזרת מכשור מתקדם ניתן לאתר נזילות במידה וישנן, באופן מדויק ובחסכון אדיר בזמן ובכסף. השאלה היא מי עושה את הבדיקה, מה הרקע שלו, הניסיון ומידת המקצועיות. לביצוע בדק בית דרוש ידע בהנדסת בניין, ניסיון ומיומנות וכמובן הסמכה מוכחת.

קבוצת הדר, המומחים לאיתור ליקויי בנייה

היא חברה מובילה ובעלת ניסיון ומוניטין המעסיקה מהנדסי בניין מקצועיים. מהנדסי החברה מתמחים בבניית דוחות הנדסיים למבנים. בין שאר המאפיינים של מהדסי החברה, בולטת הירידה לפרטים הקטנים והיסודיות בעבודה. בקבוצת הדר מבינים את החשיבות של ההקפדה הבלתי מתפשרת ושואפים להעניק ללקוחות את השירות הטוב ביותר. מהנדסי החברה מתמחים במגוון תחומים הקשורים לנכסים כמו נגרות, אלומיניום, אינסטלציה, חשמל ועוד.

פעולת מנע וגילוי מוקדם

נזילה מתמשכת השלכותיה עלולות להיות חמורות ביותר. היא יכולה ולחולל נזקים אשר תיקונם יגרור הוצאות כספיות אדירות. לאט ובשקט דולף לו אי שם צינור מוסתר, אף אחד לא מרגיש בו, בסך הכול נזילה קטנה. ובכן אותה נזילה קטנה עושה נזקים גדולים ולכן חובה לאתר אותה בזמן. מהנדסי קבוצת הדר מתייחסים בכל הרצינות לעבודתם והיא למצוא פגמים במבנה, לכתוב דו"ח מקצועי על מצב הנכס והליקויים הדרושים לתיקון. חוות דעת זו של מומחה תשרת אותך גם בבית המשפט אם חלילה יידרש.

איתור נזילות – עניין למקצוענים

 

אז מה היה לנו בכתבה: